یکی دیگر از خدمات ویژه امداد خودرو کرمان موتور، حمل خودرو است. برای حمل ماشین های کرمان موتور لازم است تا از جرثقیل یا خودروهای یدک کش استفاده شود. این کار باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود تا آسیبی خودرو را تهدید نکند. تمامی خودروهای یدک کش در مجموعه آسیا سنتر مجهز و جدید بوده و توسط رانندگان مجرب هدایت می شوند.

در واقع تمامی استانداردهای لازم برای حمل خودرو کرمان موتور رعایت شده و ماشین شما در سلامت و ایمنی کامل به محل می رسد. مجموعه ما هزینه حمل خودرو کرمان موتور با یدک کش را بسیار مناسب در نظر گرفته تا همه افراد شرایط استفاده از این خدمات را داشته باشند. شما می توانید با اطمینان خاطر حمل خودروهای لوکس خود را به مجموعه ما  بسپارید وگارانتی یکساله برای خدمات انحام شده دریافت کنید.

ویژگی های امداد خودرو کرمان موتور

امداد خودرو کرمان موتور در تهران خودروهای متعددی را پوشش می دهد که از جمله آن ها می توان به امداد خودرو جک s5، جک j5، جک j4، لیفان ،برخی مدلهای هیوندا و…. اشاره کرد. در صورتی که خودروهای برند کرمان موتور بنا به هر دلیلی دچار مشکل شوند، می توانید با شماره امداد خودرو شبانه روزی کرمان موتور آسیا سنتر تماس بگیرید. خوشبختانه کلیه خدمات نظیر تعمیر خودرو در محل، بنزین رسانی سیار، یدک کش در تهران و…. به صورت تخصصی در سراسر تهران ارائه می شود. در هر کجای تهران و در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

تعمیرگاه آسیا سنتر یک تعمیرگاه بسیار مجهز است که دارای پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیرات تخصصی خودرو است. در مجموعه ما تیم حرفه ای تعمیرکاران با دانش فنی بالا از جدیدترین روش ها برای تعمیر و سرویس خودرو کرمان موتور استفاده می کنند. کلیه خدمات در امداد خودرو در تهران به صورت ضمانت شده ارائه می شود.

امداد خودرو شبانه روزی کرمان موتور در تهران

امداد خودرو کرمان موتور به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است. در برخی اوقات خودروها در شرایط و زمان خاصی دچار مشکل می شوند. برای رفع کلیه مشکلات همانند تعمیر موتور، سرویس، حمل خودرو کرمان موتور در تهران، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

نیروهای ما در هر زمانی پاسخگو در خواست شما هستند و می توانند با پیشرفته ترین تجهیزات، خودروهای کرمان موتور اعم از جک s5، لیفان و…. را تعمیر می کنند. حتی اگر نیاز به حمل خودرو به تعمیرگاه باشد، امداد خودرو شبانه روزی کرمان موتور، با استفاده از خودرو برها و یدک کش ها، ماشین شما را به محیط مجهز و ایمن تعمیرگاه آسیا سنتر منتقل کرده و اقدامات لازم را برای سرویس و تعمیر خودرو، انجام می دهند.

By Safa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *